Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

  • Wszystko super. Szybka dostawa przed wyznaczonym czasem i bardzo smacznie

    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie :)
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • W zestawie zabrakło coleslawa - rozumiem branżę i że tak się zdarza, szkoda, że nie było informacji. Burgery trochę w dowozie ucierpiały i dość mocno się spłaszczyły - ale to takie drobne uwagi na przyszłość, grunt, że smaczne, ciepłe i na czas :)

  • Jedzenie smaczne, aczkolwiek zamówienie online pozostawia wiele do życzenia. Po naliczonym w koszyku rabacie i zaznaczeniu opcji płatności kartą przy odbiorze, przyjeżdża Pan dostawca, który nie ma przy sobie terminala, a na rachunku nie widnieje naliczony rabat...

  • Niestety zamownienie, które otrzymałem było niezgodne z zamówieniem złożonym online.

  • Po złożeniu zamówienia online okazało się, że dwóch z czterech zamówionych pozycji nie ma. Po zamianie wszystko w porządku. Smacznie było!

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • W burgerach miesiąca nie zostały zamienione sosy (w zamówieniu online zaznaczono, że ketchup i musztarda powinny być zamienione na sos BBQ). Poza tym jedzenie było smaczne.

    Dziękujemy :)
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Bardzo długi czas oczekiwania na zamówienie.

    Niestety w wolne niedziele, kiedy mamy kilkadziesiąt dostaw + obsługę gości na sali czas oczekiwania może wynieść 1,5h.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Super i bardzo szybko nawet godzinę przed planowanym terminem dostawy :O

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Ok

    Dzięki :)
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • ponad 2,5 h czas oczekiwania na jedzenie.
    Aczkolwiek smakowało dlatego są jakiekolwiek gwiazdki

    Niestety niedziela bez handlu dla nas oznacza bardzo duży ruch na sali i w dostawie, stąd długi czas oczekiwania. Przepraszamy i zapraszamy ponownie.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Niedobra pizza

    Pizza nie smakowała, trudno, zdarza się, mamy w Olsztynie ponad 30 lokali serwujących pizze, każdy ma swój smak. Rozumiemy. Ale 1 gwiazdka za dowóz? Dojechaliśmy przecież w wyznaczonym czasie, a pizza była ciepła.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Czas oczekiwania podany 1h30min, faktyczny to ok 1h15min więc tu miłe zaskoczenie. Nie jestem koneserem burgerów więc nie wiem czy dla kogokolwiek moja opinia będzie przydatna ale dla mnie to najlepszy burger w Olsztynie. Trochę na minus frytki, tu wydaje mi się że można poprawić sposób pakowania frytek (tak żeby nie były szczelnie zamknięte bo stają sie "kartonowe" przez parę która się skrapla i zostaje w pojemniku). Duży plus za płatność kartą przy odbiorze. Na pewno będę zamawiał powtórnie.

    Bardzo dziękujemy za opinie i pozdrawiamy!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Zamowienie przyjechalo 35min po awizowanym czasie dostawy (czekalismy lacznie 2godz.), kierowca chcial pobrac kwote wyzsza niz dostalismy w potwierzeniu zamowienia do tego nie przywiózł coli ktora byla oczywiscie doliczona do rachunku. Przejdźmy do najwazniejszego jedzenie czyli dokladnie burger miesiaca dla mnie i dla zony tragedia mieso przeciagniete, twarde i tak slone ze naprawde nie dalo sie tego jesc. Biala bulka byla wedlug mnie stara i niedobra. Frytki z batatow tak nasaczone olejem ze mozna bylo je wrecz wyciskac, zreszta ciezko nazwac je frytkami to wygladalo jak wióry. Mozna zjesc w Olsztynie o niebo lepszego burgera i do tego tanszego. Ja nie polecam i napewno juz tam nie zajrzę.

    Sobota, wieczór, przyjechało po czasie ze względu na dużą ilość zamówień. To się zdarza w sobotę, gdy wieczorem ludzie są głodni. Oczywiście przepraszamy, pracujemy nad tym, żeby ustawić u nas potwierdzanie czasu na 2 godziny. Gdyby Pan zadzwonił do lokalu, ze nie dostał Coli kierowca by ją dowiózł, ponieważ tego wieczoru był jeszcze kilka razy na Jarotach. Bułki były świeże, rano odebrane z piekarni, a bułka bezglutenowa jest inna - jest mniejsza i kompletnie inna w smaku. Reszta uwag wynika z dłuższego czasu dostawy. Jedzenie w dowozie nigdy nie będzie tak idealne, jak na miejscu w lokalu. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Ogólna 4 tylko za czas oczekiwania na dowóz. Żarełko 1 klasa :)

    Dziękujemy, zawsze staramy się przyjeżdżać tak szybko jak to tylko możliwe.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Restauracja pro kliencka, po jednej małej wpadce przy dowozie właściciele zaproponowali bardzo zadowalającą rekompensate. Kolejne zamówienia już bez żadnych problemów. Jedzenie bardzo smaczne.

    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Smacznie.

    Bardzo dziękujemy :)
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Burger fantastyczne. Niestety naleśniki z Oreo potwornie przeszklone. Realizacja zamówienia ok.

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Jak na sylwestra super organizacja. Jedzonko pyszne ! Dziękujemy

    Bardzo dziękujemy!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • nie

    aha
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Niestety jakość jedzenia uległa pogorszeniu. Zamówienie otrzymane zostało niekompletne. Brak promocyjnej Coli za 1zł.

    Dziękujemy za opinię. Szkoda że Pan nie zadzwonił, dowieźlibyśmy Colę, zawsze tak robimy gdy dostawca jej zapomni.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Sprawnie zrealizowane zamówienie. Świetne jedzenie.

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Burger był niedosmażony. Dodatkowo zapomniano części zamówienia, na które musiałem znowu czekać. Ogólnie rezygnuję z tej restauracji na dobre.

    Dziękujemy za opinię. Przekażemy uwagi kuchni, która jak widać nie podołała przy realizacji Pańskiego zamówienia, za co bardzo przepraszamy. W niedzielę mamy bardzo duży ruch, ale taka sytuacja nie powinna się wydarzyć. Każda uwaga na temat naszej pracy jest dla nas cenna, nawet negatywna. Mamy nadzieje że mimo tej wpadki skorzysta Pan jeszcze z usług naszego lokalu. Pozdrawiamy!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Smacznie i szybka dostawa w środę wieczorem.

    Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Zlecenie dojechało po 3,5 godzinach, zawierało sałatkę z krewetkami serwowanymi na ciepło. Była niejadalna.

  • Na czas, dostawca tym razem nie zgubił numeru telefonu, ale zapomniał dać colę

    Przepraszamy, prosze nam przypomnieć o tej sytuacji przy kolejnym zamówieniu.
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • W lokalu jedna z lepszych pizzerii ale zamawiając na dowóz to się zawiodłem. Dowieziona pizza była po prostu zimna i przez to niesmaczna.

    No to nas Pan zaskoczył tą opinią, bo na Kortowo jeździmy szybko, więc nie wiem jak mogła wystygnąć w tak krótkim czasie. Mimo wszystko zapraszamy ponownie!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Zamówienie online przebiegło bez zarzutów, ale już przy dostawie zaczęły się schody. Czas oczekiwania według maila był 1.5h, moim zdaniem jest dość długi, ale dobra, weekend, dużo klientów, rozumiem. Kiedy już zapowiedziane 1.5h minęło, to poczekałam 20 min i zadzwoniłam, usłyszałam przepraszamy mamy duży ruch. W końcu zamówienie dotarło do nas po 2 godzinach oczekiwania, nie wspomnę już że jak się okazało terminal był rozładowany i musiałam zapłacić gotówką (fajnie, że akurat miałam, bo na samą myśl, że musiałabym czekać kolejne niewiadomo ile, dostawałam szału), no i właśnie co do szału, szkoda, że tak długo wyczekiwane burgery i frytki tego szału nie sprawiły. Burgery przypalone, frytki prawie zimne, sałatka też mała i w smaku jak w stołówce, nie najlepszej oczywiście. Strasznie rozczarowana byłam, bo zdecydowałam się na zamówienie, mimo kosmicznej ceny za dostawę 9 zł, bo byłam w lokalu na tych burgerach i były naprawdę bardzo dobre. Moim zdaniem, że gdy nie nadążacie z zamówieniami i są takie właśnie "wpadki", to musicie postarać się jakoś wyprostować sytuację, np. dawać burgera w gratisie czy opłatę za dostawę nie pobierać, no i oczywiście pilnować, żeby już jak klient czeka, to doczekał się dobrze wykonanego zamówienia. Pozdrawiam i życzę trochę większej troski o klienta.

    Gdybyśmy mogli w tym przypadku zaznaczyć 2 h czasu oczekiwania, to byśmy tyle zaznaczyli, natomiast max co możemy kliknąć to 1,5h. Zamówiła Pani w sobotę w tzw. szczycie, kiedy jest najwięcej zamówień. Do Bartąga dowóz musi kosztować 9 zł, ponieważ kierowca i paliwo kosztują, więc za 5 zł nie zrealizujemy tam dowozu. Co do burgera nie napisała Pani co było w nim przypalone, więc się do tego nie odniesiemy. Natomiast nasz Colesław to kwestia gustu. Dajemy tę sałatkę zawsze gratis i zarówno w lokalu jak i w dostawie jest dawana w pojemniku 80 ml. Dziękujemy za opinię i następnym razem będziemy informować telefonicznie po złożeniu zamówienia, ze czas dostawy przekroczy 1,5 godziny. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!
    Zespół Handmade Cafe & Pub
  • Wszystko szybciutko dostarczone i gorące. Fajnie że jest pełne menu na dowóz, nie zamawiam już na pyszne.pl, wolę tutaj.

    Dzięki!
    Zespół Handmade Cafe & Pub